Naučnici su došli do zaključka da umjereno konzumiranje crnog vina smanjuje opasnost od raka pluća, i to na osnovi istraživanja provedenoga na 84.170 muškaraca, od 45 do 69 godina, čije je zdravstveno stanje kontrolirano tijekom šest godina - objavili su francuski mediji.
Nakon šest godina, među sudionicima istraživanja je registrirano 210 slučajeva raka pluća i primijećena je povezanost konzumiranja crnog vina i raka pluća.To je, prije svega kod pušača, kod kojih se, ukoliko piju najmanje po jednu čašu vina dnevno, ona smanjuje za 60 posto u odnosu na pušače koji uopće ne konzumiraju crno vino.
Naučnici su, međutim, istakli da je pušačima , ipak, najpametnije se ostaviti cigareta trajno, te je i dalje to najbolji način da izbjegnu mogućnost dobiti rak pluća. Oni su , i ako piju crno vino, ipak izloženi većoj opasnosti od raka pluća od nepušača.
Poznato je da crno vino sadrži visok udio antioksidansa resveratrola koji ima vrlo pozitivno djelovanje, općenito na zdravlje ljudi, istaknuo je jedan od rukovoditelja istraživanja.












